.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسیدگی به مشكلات سیل‌زدگان مازندران ادامه یابد

شمال نيوز-نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امور رسیدگی به سیل‌زدگان مازندران ادامه یابد.

 جلسه شورای اداری شهرستان چالوس بعدازظهر امروز با حضور معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری، امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان چالوس برگزار شد و طی آن ایوب صالحی به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی و آغاز به‌کار کرد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه فشارهای ناشی از سیل از این پس بیشتر خواهد شد، گفت: امیدواریم این اتحاد و همدلی در رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان ادامه یابد و عدم مدیریت و عدم پیگیری این حادثه را تلخ‌تر نکند.

قاسم احمدی با تاکید بر اینکه امروز حل مشکلات سیل‌زدگان و رفع سیل‌بندها از ساختن مسجد هم واجب‌تر است، احداث کانال آب در کمربندی چالوس نوشهر و هدایت آب را ضروری دانست.

وی اظهار داشت: اعزام تیم کارشناسی قوی به منطقه برای شناسایی مشکلات عدیده منطقه و همچنین ادامه همکاری و حضور در صحنه مدیران استانی و شهرستانی‌ نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در ادامه مرمت موقتی پل‌های اشکاردشت و خیرسر که راه ارتباطی مردم منطقه محسوب می‌شوند را چاره کار ندانست و گفت: مسئولان کشوری و استانی این موضوع را نیز به‌صورت ویژه دیده و با آینده‌نگری و با هدف رفع کامل مشکل حضور بهم رسانند.

احمدی با تبریک به ایوب صالحی شهرداری چدید چالوس گفت: همراهی و همکاری استانداری در صدور حکم شهردار در مدت 10 روز کاری کم‌سابقه بوده که لازم می‌دانم از این طریق از ایشان تقدیر کنم.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز گفت: وقتی شهرداری هفت رای موافق از شورا می‌گیرد بدان معناست که در انجام وظایف خود از پشتوانه قوی نیز برخوردار خواهد بود.

عیسی هاشمی حیدری افزود: با همدلی و اتحادی که اینک در بین اعضای شورای شهر وجود دارد انتظار پیشرفت و توسعه این شهر مقدس که به قدمگاه شهدا متبرک است را داریم. کارنامه و خدمات ارزنده ایوب صالحی نیز می‌تواند در این راستا نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بودجه شهرداری چالوس باید با 60 درصد عمرانی و  40 هزینه جاری و در بسته و در سال‌های آتی بر رقم بودجه عمرانی افزوده شود، گفت: ساماندهی نیروهایب با جذب 6 کارشناس ارشد با رشته‌های مرتبط و قبولی در دانشگاه‌های معتبر کشور نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه چالوس در همه زمینه‌ها به‌ویژه گردشگری می‌تواند نگین استان باشد، گفت: از اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا در رسیدن به شهری مطلوب و ایده آل، یاری‌رسان شهرداری و شورا و همچنین شهردار منتخب باشند.

شهردار جدید چالوس نیز در این جلسه گفت: امروز مسئولیت سنگینی بر دوش گرفتم که امیدوارم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، سیاسی، امنیتی و پارلمانی و همچنین و همکاری مجموعه شورا و شهرداری بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشیم.

ایوب صالحی افزود: امروز مسئولیت امانتی که به ما محول شده، شاید فردا پشت این میز نباشیم پس به گونه‌ای عمل کنیم که قداست این شهر مقدس حفظ و آنچه که شایسته مردم این دیار است صورت پذیرد.فارس/210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.